Lycklig !!!!!

SÖNDAG 21 FEBRUARI 2010


Oj vad jag har det bra, tänk att vi äntligen är en riktig familj. När Maja föddes så kände jag en sådan enorm stolthet och det kändes så underbart.... men samtidigt kände jag en sådan sorg. Vi blev ju en liten familj då men vårat barn fattades..... Ibland kan jag inte fatta att just jag skulle få bli så här lycklig som jag är nu. Jag trodde inte att jag skulle kunna känna glädje igen... när jag låg där på britsen och läkaren letade och letade men inte såg någon hjärtaktivitet, då trodde jag att all min lycka va över. Men min underbara lilla familj har gett mej lyckan tillbaka !!!!!

TACK så mycket mina underbara barn, man och lilla ängel för att ni gör mitt liv så meningsfullt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0