Trött, tröttare, tröttast.... =)

Våran yngsta lilla kärlek har haft en jobbig natt.... Jag tror att hon haft ont i magen för nu på morgonen har hon bajsat 2 gånger och efter det verkar det vara mycket bättre... 

Nu sitter Wilgot i sin gunga och myser medan Louise hoppar i sin älskade hoppgunga, båda ser så lyckliga ut och strålar med hela kroppen. Mamman och pappan i familjen sitter och längtar tills det är dags att sova igen..... för vi är så otroligt trött, i allafall jag =)

Vid 10 tiden kommer faster Lena hit, vi ska ta en promenad, jag tänkte höra om vi kunde gå bort på Birsta. Det finns en klänning där som jag är så sugen på att köpa, tänkte ha den på dopet. Ev. ska jag köpa hårfärg men det är jag inte riktigt säker på just nu..... 

Nu strålar det icke längre.... nu gråter båda, det går fort mellan skratt och gråt.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0