Ont, ont ont......

onsdag 20 januari 2010
.
Blev ingen träning idag, mina lår sa ifrån.... eller sa och sa, det gjorde dom ju naturligtvis inte men om jag känner mina lår rätt så skulle dom ha gjort det om dom kunnat. Lena kom hit i stället och vi tog en liten promenad ut till Maja och mamma för att tända ljus. Vi tog bussen över bron in till Vi och därifrån gick vi till Ica där vi köpte två bananer och två ljus. Sedan traskade vi i väg till kyrkan. När vi sedan kom tillbaka hit hem satte vi oss i köket och drack lite the.
Pappa skulle ha kommit idag men när jag ringde så bestämde vi att han kommer i morgon i stället. Det va ett tag sedan han va här nu så det ska bli riktigt trevligt. Han blev lite besviken då det inte blev någon träning idag för då skulle han ha varit barnvakt för första gången..... men det kommer säkerligen komma fler tillfällen.
Max har ju jobbat hela jäkla dagen i dag och det blir samma tid i morgon.... skönt att han får jobba så mycket som han gör. Även om både jag och barnen saknar honom enormt då han är borta. Jag skulle så gärna vilja följa med på en långkörning någon gång men samtidigt vill jag inte "lämna bort" barnen så många timmar ännu. Jag skulle ju inte kunna glädjas under turen utan bara sakna ihjäl mej efter våra två kärlekar... ;-)
Nu sover våra mirakel i sina sängar och jag och Max sitter vid varsina datorer...... men jag ska försöka lura med mej honom till sängen nu för lite mys......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0