En trött mamma med en "pigg" tjej !!!!

Jaha, jag tänkte ju lägga mej nu men då jag gick in i sovrummet för att krypa ner i sängen möttes jag av en liten tjej som satt i sin säng och pratade. Jag la henne ner igen, strök henne över pannan, berättade att alla ska sova nu och hur mycket jag älskar henne.... det brukar funka men icke i natt. I stället för att somna om börjar hon skrika och för att hon inte ska väcka bror sin får hon följa med mej hit ut igen.

Våra kärlekar som brukar sova hela nätterna nu.... dom somnar mellan 18.00 och 20.00 och vaknar mellan 05.00 och 07.00 i normala fall... Jag hoppas att detta inte blir en vana.....



Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja du... Andra natten nu för oss med... Meja brukar alltid sova men icke nu....

Hon total vägrar... Suck! Man är ju så trött!!

2010-05-29 @ 03:29:14
Postat av: Tobbe - Webbdesign & massa annat!

Hejsan!

Allt bra? :)

Ha en skön Lördag!. :)

Kram Tobbe, -

2010-05-29 @ 04:10:51
URL: http://tobbees.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0