Polis, polis..... !

Idag har hela familjen haft en otroligt bra dag, vi började med att snacka lite med våra kära grannar som städade på gården här....  Vi skulle också hjälpa till men då vi kom ut var dom nästan färdig... det går fort ibland =)

Sedan satt vi oss i bilen och for ut till Maj, det var familjedag på Majskansen med massa roliga aktiviteter. Så nu har vi både gått tipsrunda, ätit korv, kikat lite på clownen Daff daff, tittat på kalvar och kaniner. Kärlekarna har även flörtat med en polis och suttit i hans bil. Louise som brukar bli rädd för karlar tycktes gilla pojkar i uniform för hon både skrattade och viftade med armarna då han pratade med henne... eller så vet hon vilka man ska ha på sin sida..... =) 

















När vi kom hem åt vi mat som denna dag blev köttfärssås och makaroner, vi mixade maten till kärlekarna men idag var det ingen favorit, men om jag känner våra kärlekar så kan det mycket väl duga i morgon.
Medan dom två i familjen som når upp till spisen lagade maten passade de andra två på att tillsammans riva omkull blomman i vardagsrummet.... det är ju bra att dom lär sej samarbeta men.... kanske inte så här... =) 



Efter maten tog vi det lite lugnt och gick sedan ner och fikade hos vår granne Carolina, hon bjöd på gott fika som vanligt. Båda kärlekarna var med ner men Wilgot blev så trött tillslut att han fick gå hem för att sova men jag, Max, Louise och vårat "babylarm" blev kvar ett tag till.

Nu sover kärlekarna sedan länge och vi föräldrar myser i soffan.... det är nog snart dags för sängen även för oss.

Godnatt på er =)

I dag är det ju MORSDAG.... för klockan är ju efter 24.00.....
Det blir min första morsdag med både våran lilla ängel och kärlekarna, jag har ju hunnit med en dag med min lilla ängel Maja redan..... 

GRATTIS på er ALLA mammor !!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0