Sommar.... härligt !

Idag har det varit riktigt varmt och det känns verkligen att sommaren är på väg. Hela familjen tog det lugnt fram till lunch då vi åt pannkaka...










efter det var det dags för den dagliga promenaden (som nu är flera gånger per dag eftersom lilla Gimli är hos oss) som denna gång gick till Ica. Där träffade vi förutom trevlig personal våran granne Carolina och hennes kompis, vi surrade ett tag och då kom även Anders, Matilda och Wilma.






När vi kom hem donade jag lite, kärlekarna fick mat och Max tittade på film.

Jag fick faktiskt lite städhjälp av våran lille kille i dag, han körde runt med "sopen" i köket medan jag diskade. Det känns skönt att han har ett städ intresse.... haha



Kärlekarna ålar runt i hela lägenheten nu och det går jäkligt fort, det är riktigt kul att se vilken teknik dom använder. Louise hon ligger på mage och drar sej fram med hjälp av underarmarna, Wilgot han ligger också på mage men tar benen till hjälp för att ta sej framåt. Jag och Max pratade om hur kärlekarna gör olika saker först när vi var ute och gick... tex så sitter Louise själv nu men inte Wilgot medan Wilgot kryper bättre och kom på hur man tog sej fram i gåstolen före Louise.

Det går riktigt bra att ha Gimli.... han ligger mycket ute i hallen där han för det mesta får vara ifred. Skrutten har varit så konstig idag, jag tror att han och Gimli va med om något i går natt för Skrutten har varit lite rädd idag och hållit sej undan.... men nu ikväll har det börjat bli bättre och han har kommit fram från sina gömmor....





Nu ska jag gå in till min underbara familj som ligger och sover......

GODNATT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0