En väldigt trevlig söndag !


Idag har vi haft en väldigt rolig och trevlig dag. På förmiddagen slöade hela familjen framför teven och tittade på skidor. Både på längden och utför.... hehe. Sedan fick jag för mej att göra en kladdkaka för Micke, Maria och Eira skulle ju komma. Eftersom Maria tycker så mycket om detta bakverk så hade jag ju en väldans press på mej. Jag tänkte slå på stort och göra en dubbel smet så den skulle bli väldigt kladdig och stor, naturligtvis så misslyckades jag totalt och blev tvungen att göra en till..... men den blev riktigt lyckad. Nu tyckte ju våra vänner även att den "misslyckade" kladdkakan blev bra så dom åt av bägge.
Jag fick paket av dom också, jag har en så jäkla tur som får det..... det beror nog på att jag är så jäkla bra eller att jag fyllt år.... vem vet... ;-)
Vi frågade dom en fråga som vi länge velat ställa..... och vi fick ett JA, fy sjutton va glad jag är nu. Det va länge sedan som jag va så nervös inför ett svar....
I morgon skulle jag ha tränat men det blir icke så.... ett litet lyxproblem har dykt upp, jag har ingen barnvakt. Det känns så underbart att inte kunna göra något jag vill pga. att vi har barn, vi är ju föräldrar nu.... och vi har två små underbara kärlekar. Så Lena får klara sej utan mej i morgon. Själv tänkte jag ta barnen på en lite längre promenad.
Sabrina ska kanske komma i morgon och knäppa lite kort på Wilgot och Louise, jag hoppas det för hon är jäkligt duktig. Om jag kommer ihåg så ska jag kika förbi henne på jobbet och fråga hur det blir.
Nu blir det lite myyyyys med Max..... ;-)
GodNatt !

Kommentarer
Postat av: Anne

Halloj! Ser att det går utmärkt med flytten:-)

Kram på dej!

2010-03-11 @ 20:12:57
URL: http://elyzias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0