Försäkringskassan.....

tisdag 19 januari 2010
.
I dag har Max jobbat och han började klockan 5.30. När han cyklade till jobbet låg vi andra i familjen kvar i våra sängar. Barnen sov och jag kunde inte ta mej upp... fy fasen va ont jag hade i låren. Det va länge sedan jag hade en sådan rejäl träningsverk, riktigt skönt faktiskt nu känns det att man gjort någe vettigt.
Vid 14 tiden får jag nog på att bara vara inne så jag och barnen beger oss in till stan. Max kom hem på sin andra lunch för dagen och hjälper mej att bära ett barn ner för trappen. Det känns i låren att bära barn + vagnliggdel ner för trappen så jag är glad att bara behöva bära en....
När vi kom in till stan hoppade vi av lite tidigare en navet för att kika in till Lasse på facket men då vi kom dit såg jag inte bilen hans så det sket sej.... Jag funderade på vad vi skulle hitta på i en timme, klockan va 15.00 och efter 16.00 hade jag tänkt att titta in till Anders och Matilda. Då fick jag den briljanta iden att gå bort till försäkringskassan. Jag har ju strulat till det så att mina föräldrapengar inte kommer fören den 26 Februari...... Men där på FK träffade jag en underbar människa som hjälpte mej med allt strul så nu kommer jag att få pengarna på måndag i stället.
Med ett stort leende på läpparna vandrade jag sedan hem till familjen Åsberg/Morin.
Nu sitter jag och mina onda lår här i soffan och gruvar oss liiiiiiiiite för morgondagen. Jag tar mej knappt upp från toan men i morgon blir det träning igen..... ett nytt body pump pass väntar på oss.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0