Fredag den 29 januari 2010

Fredags mys.... ;-)

I dag har Max jobbat igen.... han va ju hemma igår för han kände sej dålig. Med som tur va så kände han sej pigg i morse. Jag skulle ha städat och diskat men det orkade jag inte utan jag har bara suttit vid datorn och teven hela dagen, i allafall mellan gångerna som jag underhållit våra barn. Det är kul nu när man märker att dom vill vara med det räcker inte med att sätta dom vid bebygymmet eller framför teven utan nu måste morsan underhålla dom för att allt ska vara bra.
Kul, kul men lite jobbigt i bland...... haha

Nu ikväll har det varit svårt för våra kärlekar att somna... både jag och Max tycker att det blivit svårare nu efter att dom fick sina sprutor. Nu klockan 01.28 har dom äntligen somnat, Wilgot hänger i taket och Louise ligger i den lånande vagnen. Tyvärr måste jag snart böka med Wilgot för han är helt på klädd för en tur ute i vagnen.... men nu somnade han ju innan vi kom ut.

Jag måste berätta en otroligt glad nyhet.. ;-)
Det ringde en läkare idag som talade om att allt är bra med Wilgot. Han behöver inte göra någe mera röntgen eller ultraljud.... så jäkla härligt !!!!!

I morgon ska vi till våra vänner Anne och Kenneth, det va ett tag sedan vi va där nu så det ska bli riktigt kul. Om jag kommer ihåg så ska jag ta med mej lite bilder som Anne ska få hjälpa mej med att fixa till. Hon är väldigt duktig på det, jag har bla. en bild på facebook som hon tagit på mej och Max som hon grejat lite med. Innan vi beger oss dit ska vi titta på slalom och hålla vara tummar för Anja.

Nu sover ju alla i familjen utom jag.... VARFÖR sitter jag då här ????

UPPLAGD AV JENNY KL. FREDAG, JANUARI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0