Inlägg mitt i natta ;-)

Godnatt, klockan är 02.30 och jag vaknade, nu går det icke att somna..... men snart så... tänkte kolla på "G-som i gemenskap" som börjat för några minuter sedan. Det är en rolig film men tur att man inte kollar så ofta på den...

Idag (lördag) har vi inte gjort många knop här hemma. Kärlekarna är ju fortfarande förkyld och hängig så dom har sovit mycket. På eftermiddagen tog jag och Louise en promenad i det vackra vår vädret, hon satt upp hela tiden och fascinerades av allt hon såg... spännande va det. På kvällen kollade Wilgot jag och Louise på Postkodsmiljonären, vissa av frågorna är ju nästan pinsamt lätta. Sedan satt vi och lyssnade på Körslaget, Louise hoppade i sin hoppgunga och Wilgot låg med rumpan bar på en filt... det är så kul att se hur båda njuter av att vara blöjlös ;-) 

Våran lilla prins !!!!!!



Jag försökte ta ett kort på Louise i hoppgungan för hon även hon log som en sol och skrattade varje gång som jag sa "tittut" och pussade henne på kinderna.... men våran lilla prinsessa ville ej vara med på bild idag ;-)




Imorgon (eller senare idag) kommer faster Eva hit vid 11 tiden och det ska bli riktigt kul. Vi ska ta en promenad och om hon orkar så kanske vi går till Ica... skulle behöva handla lite, men hon har jobbat så vi får se hur det blir. Sedan klockan 16.00 ungefär kommer morfar och morbror Lasse, vi ska äntligen äta middag tillsammans. 

Max har hjälpt med med designern på bloggen... jag är otroligt nöjd. Han är så jäkla duktig på allt han gör min underbara stora kärlek. Riktigt kul att be honom om hjälp för han engagerar sej så. 

TACK SÅ MYCKET ÄLSKLING !!!!!!!




Kommentarer
Postat av: Sabine

jättefin blogg du har Jennny.

Kram

2010-04-11 @ 09:56:53
URL: http://sabinesblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0