Jobb, jobb, jobb....

.... men inte för mej utan det är Max som jobbar och sliter. Nu har han jobbat 3 natt/dagar, då börjar han 01.30 och slutar 10.30. Jag har stigit upp klockan 00.30 varje natt för att fixa fika till honom... jobbigt? Ja!.... men jag vet att han skulle göra detsamma för mej. Nu sover kärlekarna i sina sängar sedan en stund tillbaka och Max ligger i soffan brevid mej och snarkar..... Oj vad jag ÄLSKAR er !


Det är tredje dagen nu som jag tar en långpromenad och riktigt njuter av det. Idag fick våra kärlekar mat samtidigt och somnade sedan. Vi gick ca. 8km idag och det känns..... riktigt skönt! I morgon ska jag upp på sjukhuset för att hälsa på min bror Lasses mamma, hon har gjort en knä operation och vill ha lite sällskap. Innan det måste vi ta en promenad till Babyproffsen för vi har lite problem med vagnen. Jag hoppas att vädret blir lika underbart i morgon men jag kan gärna slippa lite av blåsten.




Nu ska jag titta lite på film!
Godnatt och söv sött alla ni som läser min blogg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0