Lördag 30 Januari 2010

Tack Anne och Kenneth.....

... för en mysig dag med god mat och trevligt sällskap. Det va kul att titta på alla era kort från Thailand också, man blev ju riktigt sugen på följa med er nästa gång... ;-)
Vi tog bussen ut till Nolby idag, struligt blev det då vi missade en buss hemma och sedan när vi kom in till navet så missade vi bussen vi skulle byta till där. Kallt som satan va det så vi gick in och väntade i vänthallen. Oj, oj vad mycket knepigt folk det satt där, jag släppte inte vagnen ens för att klia mej på näsan..... va så rädd att någon skulle få förs sej dra iväg med den... ;-)
Jag är knäpp jag vet det......
Imorgon blir det till att bege oss ut till Mjösund. Kusin Caroline har fyllt 20 så vi ska dit för att fira henne i efterskott. Nu sitter jag här och funderar på vad fasen vi ska köpa.... vad vill en 20åring ha?Något kommer vi nog på men nu känns det som om pengar är lättast.... men absolut tråkigast. Om vi har tur så är även Sirkka där, Lenas svärmor, det va hon som va ansvarig uska under förlossningen med våra kärlekar.
Innan vi ska dit så ska vi till familjen Morin/Åsberg för att fira deras 11åring..... och vad ska vi hitta på till honom då? Hans bror fick pengar då han fyllde år så där blir det nog så....
Nu blir det till att inta sängläge så man orkar med allt firande i morgon.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0