Så jäkla hungrig......

ONSDAG, FEBRUARI 03, 2010

Jag är hungrig dygnet runt nu för tiden.... och det spelar ingen roll hur mycket jag äter. Då kan man ju tycka att det är lika bra att jag inte äter om det inte spelar någon roll, men det har jag prövat och då mår jag så illa att jag tror att jag ska kräkas.... Detta är väldigt jobbigt nu när jag försöker gå ner i vikt. Ska börja på spinning, känner att jag måste det och jag tycker ju att det är kul. Det skulle bara vara skönt att ha med sej någon första gången.... men men jag får nog pallra mej iväg själv. Jag ska även börja styrketräna med Lasse, det ska bli riktigt roligt.

Igår va familjen till Eva, vi fikade och tittade på kort. Eva hade gjort egna semlor som smakade väldigt gott. Det togs även massa fina kort som jag tyvärr inte vet hur man lägger ut här... måste nog fråga min vän Maria om hon kan hjälpa mej lite med bloggen. Hon jobbar bara så mycket nu och är gravid så jag vill inte att hon ska behöva bekymra sej över min lilla blogg då hon äntligen har lite ledigt.

Idag har det varit en otroligt tråkig men mysig dag. Vi har varit inne hela dagen och bara slappat. Det märks på barnen då vi inte hittar på något att dom tycker det är tråkigt. Vi behöver inte göra mycket för att dom ska vara nöjda, det räcker med en promenad. Imorgon då Max jobbar ska jag försöka ta mej ut på graven för att tända ljus. Jag skulle även behöva ta mej förbi arbetet för att prata med chefen, hoppas på bra väder i morgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0