Sjuk.... igen *suck*

Jag och barnen är förkylda igen...
fattar inte varför det ska vara så svårt att hålla sej frisk i mer en 1 månad.
Kärlekarna skulle ju vaccineras i dag men så blev det inte...
man får tydligen inte göra det vid förkylning.
Pappa och Lasse skulle ha kommit hit och ätit middag med oss
men pga. denna jävla förkylning så ställde vi in... !

Ja, ja... nog om detta nu... ;-)
I morgon ska kärlekarnas faster Lena och kusin Caroline komma,
det ska bli kul att träffa våran lilla "norska" igen.
Om jag orkar tänkte jag följa med dom och barnen på en promenad
annars får jag snällt stanna hemma. Skönt för barnen att få komma ut
men jag vet inte hur jag ska göra om dom är lika hängig som idag.
Wilgot har inte hostat lika mycket som i går natt men hela dagen
har han varit trött och kinkig, mammas lilla hjärta.
Jag ringde upp på sjukvårdsupplysningen för jag hade lite frågor om hostan,
man blir ju lite orolig pga. detta RS-virus men den "trevliga" kvinnan
jag pratade med tyckte inte att det va någon fara.
Hon tyckte att vi skulle köpa en termometer och det kan jag ju faktiskt hålla med om.

Wilgot myste med Smulan på förmiddagen och pappan passade på att fotografera !!!!!

Kommentarer
Postat av: Anne

"trevliga" inom citationstecken. Vad betyder det...

Låter nästan som om hon inte var det....;-)

Kram på er!

2010-04-08 @ 19:15:38
URL: http://elyzias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0