Trevligt besök !

Idag har kärlekarnas faster Lena och kusin Caroline varit här. Lena kom vid 11 tiden och vid 13 tiden åkte hon och Louise för att hämta Caroline. Wilgot sov så vi stannade hemma, känns inte som om jag vill väcka honom nu när han är dålig. Max kom hem på lunch under tiden och det va riktigt mysigt. 

Det har varit en lite jobbig eftermiddag för Wilgot och Louise har inte mått bra, dom snorar och hostar hela tiden och vill ha all uppmärksamhet. Vilket absolut inte gör något för så är det nästan varje dag även då dom är friska men idag så ville dom ha all uppmärksamhet själv och va väldigt svartsjuk på varandra. Tillslut tror jag att dom sket i omgångar bara för att få vara ensam med mamman en stund... haha

Det är absolut inte kul att ha sjuka barn... jag känner mej så maktlös då jag ser och märker att dom inte mår bra. Fast samtidigt som jag går runt och bär på ett gråtande, snorande och hostande barn så njuter jag, för att jag trodde aldrig att jag skulle få uppleva detta. Jag trodde aldrig att vi skulle få den äran att bli föräldrar igen... När Maja föddes så kändes det som om det va lika bra att ge upp. Vi hade ju kämpat så i så många år för att få henne... och hon blev vår lilla ängel. Nu vill jag ju absolut inte att våra små kärlekar ska vara sjuk men jag njuter verkligen varje dag i deras sällskap, även om det kan vara jobbigt ibland.

I morgon ska jag kanske till Anne.... jag vill det verkligen men som det känns nu så orkar jag tyvärr inte. Vi får se hur det känns i möra. Max börjar inte så tidigt så jag behöver inte bestämma mej på en gång vi vaknar utan kan känna mej för först. Det skulle ju vara riktigt kul att få komma ut lite också...

Lägger in en bild på våran lilla ängel.... Mamma saknar dej så hjärtat !






Kommentarer
Postat av: Sabine

Sjuka barn är inte skojigt. Hoppas dom piggar på sig snart!

Fin bild på Maja!

Kramar

2010-04-09 @ 07:04:05
URL: http://sabinesblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0