Vår !!!!

Oj vad mysigt vårväder det va igår.... jag, kärlekarna och faster Eva tog en skön promenad när hon slutat jobba. Wilgot satt upp och njöt hela tiden, ibland somnade han till för att minuten senare titta upp på världen runt om. Louise va inte lika harmonisk igår... hon är en väldigt bestämd liten dam som lindat sin mor kring sitt finger. Hon skrek så hysteriskt så jag var tvungen att bära henne en stund.... den stunden blev från vårdcentralen och hem, det är en bit.... men vad gör man inte för sina små...

På eftermiddagen kom kärlekarnas morfar och morbror Lasse hit. Vi bjöd på mat och det blev stekt korv med stuvade makaroner. Riktigt gott faktiskt,Louise tyckte också mycket om det men det tog tid att mosa makaronerna ordentligt. Wilgot tyckte inte heller att det smakade så dumt  så nu blir det inga mer köpta barnburkar.....  blir så mycket billigare och roligare att mosa ihop det vi äter.
Senare på kvällen tittade vi på lite kort och drack kaffe... eller dom drack kaffe, jag the... ;-)

Nu ligger Wilgot och låter på golvet, jag tror att han är förbannad för att han inte tar sej framåt... Jag har plockat fram honom två gånger under bordet... Louise hon ligger och "pratar" lite med någon leksak.
VAD LIVET ÄR HÄRLIGT NU !!!!!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Kommentarer
Postat av: Anne

Men vad fin bloggen är!!! Headern är ju super:-)

Hoppas ni mår bättre nu. Här har det blivit liite förkylt...det går runt och runt:-)

Kram på dej!!

2010-04-13 @ 19:41:56
URL: http://elyzias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0