En helt vanlig underbar dag med kärlekarna

Tisdag 26 Januari 2010

Oj vilken härligt mysig dag jag haft idag..... på förmiddagen va vi bara hemma och myste. Max kom hem på lunch vid 13 tiden och när han åkte igen tog vi bussen in till stan. Där gick vi förbi Lasse på facket och pratade lite sedan gick jag till min barnmorska Gunilla med ett kort på min lilla familj, oj vad glad hon blev. Gunilla är en underbar kvinna, hon har varit med i mitt liv länge nu och det va även hos henne som jag gick under min graviditet med Maja. Hon sa att det va så tomt utan mej och det värmde så. Vi har ju träffas minst en gång i månaden i nästan två år nu. Jag hoppas så innerligt att vi kommer att ha henne även nästa gång..... men det kommer ju att dröja nått år så man vet ju inte hur det blir. Sedan vandrade vi runt lite på stan, jag upptäckte att det va 70% rabatt på nameit.... jag hoppas att det även är det i morgon för då ska jag åka och titta om jag hittar byxor till våra små.
Imorgon ska vi på bvc för att väga och mäta, det är även vaccinations dags.... jag gruvar mej lite men det kommer nog att gå bra. Max jobbar men har rast i samma veva som vi ska dit så han följer med. Sedan ska jag på ultraljud med Wilgot, det sista. Det ska bli skönt att slippa alla undersökningar men jag är glad att det har blivit gjort. Nu vet vi ju verkligen att allt är som det ska med honom. Då kommer Lena att följa med för att ta hand om Louise medan jag är med Wilgot, det skulle troligtvis funka att åka ensam med dom men det skulle då bli liiiiiiiite jobbigt om Louise börjar skrika.... jag har ju fortfarande inte listat ut hur man delar sej till två.. haha
Nu är det dags att göra övriga familjen sällskap i sovrummet......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0