Konfirmation !!!!!

I går konfirmerades kärlekarnas kusin Anton i Tuna kyrka, jag hade gruvat mej lite för hur det skulle gå i kyrkan med våra kärlekar men det gick väldigt bra. Wilgot hamnade hos Anna-Karin och Louise hamnade hos sin kusin Johanna och hennes kusiner..... men efter ett tag blev dom lite mammig och pappig..... 







Anton va väldigt duktig och jag blev så stolt, trodde absolut inte att han skulle prata i kyrkan men det gjorde han. När vi kom hem till familjen Söderberg/Edlund bjöds det på trevligt sällskap och väldigt god mat... otroligt goda pajer samt en fräsch sallad. Anton fick många fina presenter bla. en moppe och av oss, Lasse och Ann fick han ett presentkort. 





Hela dagen va lyckad och det syndes att våra kärlekar trivs när det händer saker, trötta blev dom men ville inte sova.... det kunde ju hända att dom missade något då men jag och Max tog en liten promenad så dom kunde slappna av och vila ögonlocken lite.





Vi blev kvar till ca. 19.00 men då tyckte våra små mirakel att det va nog.... dom somnade sött i bilen men vaknade och va pigg när vi kom hem så vi gick in till farmor en stund. Hon blev så glad då vi kom, vi får titta förbi där lite oftare tror jag. Hon har ju tyvärr lite svårt att gå upp till oss nu..... 









Jag har tänkt på min svägerska Lena nästan hela dagen och hoppats på att både hon och Patrik hamnat på ett väldigt varmt ställe..... och nu ikväll fick jag ett sms som bekräftade att det blivit så..... härligt, härligt.
NJUT ORDENTLIGT NU BÅDA TVÅ !!!!!! (saknar dej redan Lena)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0