Morsdag !

Min första morsdag med kärlekarna..... en otroligt underbar och händelserik dag. 
Louise började dagen med att resa sej i sin säng, hon började prata så väldigt så Max skulle hämta henne.
Vi låg i sängen och myste och tänkte att även hon ville vara med, hon ser ju våran säng från sin så vi trodde att det va därför hon börjat prata när hon märkte att vi va vaken.... men oj vad förvånad han blev då han möttes av en stående glad liten tjej som diskuterade med sin bror som satt i sängen mitt i mot....






Wilgot han har jagat mej och sagt mamma hela dagen..... *KÄRLEK*....  det är först idag som jag hört det så väl och det tyckte jag också va så passande. Han väntade till morsdag han innan han sa mamma första gången..

Kul att dessa två händelser skedde just idag.... bättre morsdagspressent går inte att få =)

På eftermiddagen åkte vi ut till Birsta för att köpa en bukett rosor till mamma, hon tyckte ju så mycket om just rosor. Vi tog även en sväng in på Coop där Max hittade ett väldigt fint kort som han köpte till sin mor. På vägen till mamma svängde vi förbi Ica där jag sprang in för att köpa kaddkaka och grädde.... vi hade fått för oss att bjuda svärmora på lite fika, även Eva är ju där så hon fick också en liten bit =)



När vi kommit hem lagade vi mat, vilade lite och gick sedan ner till Mona och Eva, efter en stund kom även Mats så han fick också kladdkaka.

Vi hade det riktigt trevligt och satt och snackade skit bra länge =)

Godnatt på er alla mina trogna läsare.... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0