Skosnören....

Nu är det ett tag sedan som jag skrev igen... men jag kan inte skriva om jag inte har inspiration.... Rubriken på detta inlägg tillägnar jag min underbara make... ;-)

Helgen har varit lugn, i fredags va vi ju ner till grannen och på lördag kväll va hon upp till oss. Det är då kul då hon kommer och kärlekarna har börjat känna igen henne, det känns tryggt då hon erbjudit sej att vara barnvakt. På söndag tog kärlekarna, jag och grannen en promenad till IKEA där jag köpte en the kanna. På vägen hem gick vi in på ICA där jag som vanligt blev av med lite pengar... haha.  

På eftermiddagen kom kusin Alexander och Maria hit, vi fikade och hade det väldigt trevligt. Det är alltid kul att träffa dom, synd bara att det blir så sällan. Nu kommer du ju att bli mer sällan då dom flytter ner till Linköping.... tråkigt för oss men kul för Alex mor som bor där. Det positiva med att dom flyttar dit är ju förstås att när vi väl är där så kan vi lika gärna svänga förbi våra vänner i Kisa och fika lite.








Idag har jag och våra små underverk varit hos faster Lena, jag solade och Lena passade på att ta med våra två busar på affären. Mycket prat blev det också samt en väldigt god frunch som bestod av the, mackor och yoghurt. Louise sitter väldigt bra själv nu och idag så satte hon sej själv från liggande... 

Både Wilgot och Louise ålar nu och det går med en jäkla fart, ni skulle bara veta vad kul det är att hinna hitta så mycket bus man kan innan mamman hinner reagera... och kattorna ligger inte så säkert längre.

I morgon ska jag och kärlekarna till drakborgen med Cissi och Willjam jag är lite nervös nu men det kommer säkert att bli kul.


Kommentarer
Postat av: Maria

ååååh... vad fina bilderna blev ^^

2010-05-06 @ 17:26:35
URL: http://omitw.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0