6 månader.... ;-)

Oj, oj.... idag blir kärlekarna hela sex månader, ett halvår har dom funnits hos oss..... Tiden går så fort och det händer saker hela tiden. Louise sitter själv nu och Wilgot "springer runt" i sin gåstol, två gånger har han rivit ner blomman vid teven så pappan fått dammsuga. Innan kärlekarna kom förstod jag naturligtvis att man älskar sina barn... men att den känslan och kärleken skulle vara så otroligt stark hade jag aldrig kunna tro... Jag äskar mina två underbara sex månaders filurer som just nu börjat upptäcka den stora världen. Det känns så skönt att dom har en alldeles egen lite skyddsängel som vakar över dom.... våran älskade lilla Maja!

Igår hade vi besök av en gammal klasskompis, vi har inte träffats på över fyra år men via fisboken fick vi kontakt igen... Det va riktigt trevligt, vi fikade och surrade gamla minnen. Kärlekarna fick så fina kläder av henne och av hennes mor fick dom varsin lyckoamulett.... TACK så mycket båda två !!!!!

Igår kväll lämnade jag övriga familjemedlemmar hemma och for till Lena, vi tog en promenad, pratade skit och planerade lite dop... eller började fundera på vad som ska bjudas på. Vi bestämde även att vi ska ha en liten spa dag här framöver med både solning och hårfärgning... härligt, härligt!

I förrgår fick lilla Wilgot något som liknade krupp, det va väldigt obehagligt och jag blev så rädd, som tur va så hade vi medicin hemma som han fick inhalera. Naturligtvis jobbade Max så jag va ensam... men jag lärde mej något av det som säkerligen va nyttigt... Nu hostar han väldigt men blir bättre efter inhalation.

Imorgon ska vi till kärlekarnas morfar, han ska bjuda både oss och Lasse på middag. Det ska riktigt kul, speciellt nu då barnen kan sitta med vid bordet och äta med oss.

Max har donat och fixat med bloggen och jag är så nöjd, han är så duktig mina stora kärlek. Tack så mycket för allt du gör älskling, jag kommer ju att få den finaste bloggen tack vare dej!

Kommentarer
Postat av: Anne

Grattis till de små liven:)Ja tiden går så fort när man har roligt;-)

Bloggen är jättefin!

Kram på er!

2010-04-24 @ 09:34:50
URL: http://elyzias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0