7års kalas !

ONSDAG 24 FEBRUARI 2010



Louise har vänt sej från rygg till mage idag !!!!!!!!!!


Idag har jag och Louise varit på kalas.... det va Linus som fyllde 7 år. Pojkarna lämnade vi hemma för både far och son va så trött. Louise va så duktig och gick med på att hållas av alla som ville låna henne en stund. Jag va så stolt när jag såg att hon njöt av all uppståndelse i stället för att vara blyg och bli ledsen. Det va många barn där också som hon hade lite svårt att ha koll på..... det märktes att hon ville vara med men då i mammas trygga famn. Linus blev så glad för presenten han fick, det är alltid lika kul att ge Matildas ungar något för det uppskattas verkligen. Denna födelsedag fick han en tuggummiautomat av oss inslaget i en blompåse och massa fryspåsar. Jag va bort på ica för att köpa denna automat och tänkte även slå in paketet där..... men det gick inte för deras maskin som matar ut presentpapperet va trasig. Jag övervägde en kort stund att åka hem men orkade inte därför blev det en väldigt speciell inslagning.

Imorgon ska jag åka på birsta en sväng, ska försöka hitta flera byxor och bodysar till kärlekarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0