En ny vän....

Idag har jag varit på promenad med en tjej som jag aldrig träffat tidigare... eller jo träffat henne har jag gjort några få gånger på bussen eller på bvc. Hon har en liten son som som är lika gammal som våra kärlekar, en riktigt glad liten kille och otroligt söt. Vi pratade på om mycket men mest förlossning, graviditet och barnen.... det va riktigt kul. Jag fick reda på saker som jag inte trodde.... positiva saker. På onsdag ska vi på "drakborgen", det ska bli riktigt spännande. Jag hoppas att hon trivdes lika bra som jag under våran promenad.....

När jag och kärlekarna kom hem igen så hämtade vi bara Max och åkte direkt upp till Gerd. När jag va där igår så ville hon så gärna träffa både Max och barnen och det tyckte ju jag att hon skulle få. Det gick bra och både Wilgot och Louise trivdes i hennes sällskap.  Wilgot skrattade som vanligt och Louise som brukar vara lite fjantig mot människor hon inte träffar så mycket skrattade hon med, mamman i familjen blev så stolt. Till veckan då hon kommit hem ska jag och kärlekarna hälsa på igen. Vi ska få en stavmixer som vi så väl behöver för det börjar bli jobbigt att mosa all mat med gaffel. Har ju kommit på att våra underbara små avkommor äter samma mat som oss i stället för barnmat.

I morgon ska grannen komma upp... det ska bli kul att sitta och surra lite skit. Om vädret är bra ska vi även ta en promenad.

Jag gjorde ett test på facebook idag om hur lycklig jag är och det blev 99% lycklig.... och det stämmer för när jag nått mitt mål blir det absolut så mycket 100% lycklig det bara går.... ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0