Min underbara familj !

MÅNDAG 1 FEBRUARI 2010


Oj, oj vad jag älskar min familj.... tänk att vi äntligen skulle få känna en sådan enorm kärlek och lycka. Ibland funderar jag på hur livet skulle blivit om inte dessa mirakel kommit till oss, hade jag och Max klarat av att inte få vakna varje morgon med vetskapen att det ligger två guldklimpar i sina sängar? Livet är så underbart nu och jag älskar min man bara mer och mer...

Just nu ligger Louise i sin säng och sover, Wilgot sitter och tittar på mej då jag skriver. Varje gång jag tittar ner på honom ler han med hela ansiktet. Max han jobbar och sliter, klockan 05,30 började han och sluter vid 16 tiden tror jag. Han va hem och fikade en snabbis vid 10 tiden, det är så skönt när han jobbar så att han har möjlighet att komma hem på rasten.

Nu måste jag byta en bajsblöja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback