Nu är OS över......

SÖNDAG 28 FEBRUARI 2010


... tråkigt tycker jag, riktigt tråkigt.... vad ska jag nu titta på när Max jobbar på dagarna??

Idag har Anne, Kenneth, Leja och Liam varit här, vi åt taccos och hade det riktigt trevligt. Eventuellt ska vi dit något till veckan när Anne är ledig. Det skulle ju vara bra om denna dag skulle passa bra ihop med en dag då jag kan kika in till Lena och Patrik, nu är jag så nyfiken på deras nya fina soffa så jag bara måste dit för att se ;-)

Imorgon ska vi på sjukgymnastik med Wilgot. Det ska bli väldigt intressant att höra vad dom säger om hans huvud. Han har ju blivit så mycket bättre på bara några dagar och eftersom inte någon från Göteborg har hört av sej så måste ju läkarna där tycka att det går att fixa på egen hand. Otroligt skönt att det går åt rätt håll, jag känner mej såååå lättad !

Nu är det inte lång tid kvar för Micke och Maria.... jag undrar så vad det är för liten filur som bökar runt där inne. Dagen efter våra kärlekar kom så hälsade dom på oss uppe på sjukhuset.... och nu är det snart våran tur att få åka och snoza på liten bebis. Maria är redan i vecka 28.... hur kommer det sej att hennes graviditet går mycket snabbare en vad min gjorde ??

Ska försöka att lägga upp lite bilder här på bloggen nu då jag äntligen har fattat hur det ska gå till..... men det tar jag en annan dag.....

GODNATT på er alla !!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0