Torsdag 28 januari 2010

Snö, snö, snö.... och snö....

Oj vad det har snöat, tror att det kommit minst 40cm nu på två dagar..... otroligt mysigt tycker jag. Nu äntligen börjar ju vintrarna bli som när man va liten. Jag fattar inte varför så många klagar, visst jag kan ju första att man blir less på all snö när man för andra gången samma dag måste ut och skotta men jag tror inte att vi skulle uppskatta sommaren lika mycket om vi inte va med om detta härliga vinterväder. Trafiken förstår jag mej inte heller på..... varför, varför måste det ske massa olyckor bara för att det snöar?? Vi som bor här oppe i norrland bör ju vara van snöoväder tycker jag det brukar ju faktiskt snöa varje år.... mer eller mindre. Vissa olyckor går ju tyvärr inte att undvika men jag tror att dom flesta som skett idag inte hade behövt hända med lite sunt förnuft...
Jag och familjen tog oss en liten tur i till stan idag... Max va tvungen att uträtta några ärenden. Vi va bla. på banken där kärlekarna fick äta sin middag. Vi hade med oss varm mat i termos... Max knäppte kort på oss som jag gärna hade lagt upp här men tyvärr vet jag inte hur man gör.
När vi åkte hem hoppade jag av vid Ica medan övriga i familjen fortsatte hem.
Nu ikväll har vi bara myst.... så underbart att äntligen få ha en liten familj !!!!!!
Jag ÄLSKAR er så otroligt mycket "Maja, Wilgot, Louise och Max"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0