Tråkigt väder.....

..... men en otroligt trevlig lördag. Dagen började med en lång sovmorgon, Max som är morgonpigg tog upp kärlekarna. När jag vaknat tog vi det bara lugnt för att senare ta den dagliga promenaden, det va meningen att vi skulle gå till babyproffsen men eftersom det små regnade så ville vi inte gå så långt. Vi gick en promenad på en timma runt området här och även fast vädret inte va det bästa så var det härligt i allafall.

När vi kom hem igen åkte jag upp till Gerd och pratade, var nog där i en timma. Vi kom överens om att jag skulle ta med mej Max och barnen dit i morgon så någon gång mellan 14-18 ska vi dit. Jag ska även ringa en tjej som har barn i samma ålder som våra kärlekar, om vädret är bra ska vi ta en promenad. Vi har aldrig träffats förut förutom på bvc eller på bussen så det ska bli riktigt kul och spännande.

Middag fick vi hos min bror Uffe och barnens kusin Johanna idag, tyvärr var inte kusin Anton och Anna-Karin hemma. Maten va i allafall otroligt god, det bjöds på grillat kött och potatisgratäng. Vi hade med oss kärlekarnas matstolar så dom satt med vid bordet och fick smaka lite gratäng.

Nu ikväll har vi pratat med min syster Ann via Skype, då både pratade vi och såg varandra för vi använde webkamera. Vi ska prata igen i morgon, jag ska börja plugga lite engelska så jag även "vågar" prata med mina syskonbarn.

Nu är det dags att stänga av denna och titta på teve !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0