Utflykt till Nolby !

Idag har jag och kärlekarna varit hos Anne medan Max jobbade. Vi drack the, myste med barnen, drack the, lekte lite med barnen, åt mat, drack the, matade och tröstade barn.... haha ja vi hade det riktigt trevligt tycker jag. Jag blev som sagt även bjuden på mat och det va riktigt gott, stekt potatis och korv. Leja va så rolig när hon sa att "mamma har aldrig gjort så god mat förut" Liam berömde även han maten och åt med god aptit. Jag får bju igen....

Väl hemma igen fick Louise hoppa i sin hoppgunga... hon tycker verkligen om den. Wilgot satt i sin gåstol och myste en stund innan det va dags att ta på pyjamasen för både honom och syrran. Innan läggdags satt jag i soffan och myste med först W och sedan L, den tiden på kvällen tycker jag så mycket om. Louise hade lite svårt att somna sedan så jag satt vid hennes säng, höll henne i handen och sjung... och efter ett tag somnade även hon. 

Fick ett mail av en vän idag som gjorde mej så glad.... det stämmer så väl det du skrev... TACK !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0