VÅÅÅÅR väder hela dagen !!!!

Vilket härligt väder det varit idag.... vi har myst hela dagen jag och familjen. På förmiddagen va vi och pratade med prästen ang. dopet. När vi ändå va på sjukhuset va vi upp på förlossningen och pratade med Jenny Bjerkås, hon var barnmorske elev då kärlekarna föddes och det var hon som förlöste Wilgot. Nu är hon färdig barnmorska.
Där träffade vi även en arbetskamrat till mej som hade fått en liten dotter i går, hon va otroligt söt och fick namnet Ellen. Både jag och Max tyckte att hon va mindre en våra kärlekar men hon va både längre och vägde mer en Wilgot då han föddes. Tänk vad glömmer fort.....




När vi varit där åkte vi upp fyra våningar för att visa våra kärlekar för kuratorn som jag haft... hon blev så glad och sa att hon tänkt på oss. 



Sedan åkte vi till Max jobb, han skulle prata lite med chefen. Jag och kärlekarna satt kvar i bilen, Wilgot sov och jag försökte underhålla en liten tjej som började bli less på att sitta still. Efter det åkte vi ut på alnö och bokade kyrkan.






Då vi varit där tyckte både Wilgot och Louise att det va dags för lunch så vi åkte hem och fixade det.
På eftermiddagen tog vi en promenad till svärfar..... han ligger i minneslunden i Skön. 
Wilgot satt upp nästan hela tiden och njöt av promenaden, Louise hon sov nästan ända hem.











Nu sover alla i familjen utom jag, trött är jag så jag borde men först ska jag fixa lite fika till Max som han kan ta med sej på jobbet i morgon. Han börjar 01.30 i natt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0