Valborg!

Idag är det sista april, det är inte klokt vad tiden rinner iväg med en jäkla fart. Max har jobbat idag och jag har varit hemma med två gnälliga kärlekar. Jag är så bortskämd på att alltid ha det så lugnt och skönt hemma men idag har jag inte fått en lugn stund. Louise har bajsat i omgångar och Wilgot har varit lite febrig och ledsen, jag tror och hoppas att detta har berott på sprutorna som dom fick igår på bvc. Wilgot blev ju även dålig efter första...

Vi hade tänkt att ta bilen för att åka runt och titta på alla brasor men eftersom kärlekarna inte mådde så bra så stannade vi hemma. Grannen bjöd ner oss på fika så vi satt där, myste och pratade massa skit. Louise hon följde med och fick smaka en massa gott medan Wilgot som somnat i sin säng fick stanna hemma. Vi har har ett "babylarm" som gör att vi hör om han vaknar.... ville bara skriva det så ingen börjar fundera......

När vi sedan kom upp igen så nattade vi Louise och jag åkte ut till Maja och mamma för att tända lite ljus.





Igår va jag ju på bvc med kärlekarna, det va ju dags för vaccination. Jag hade gruvat mej lite eftersom jag va tvungen att gå själv, Max jobbade och det känns ju väldans fel att han ska behöva ta ledigt bara för att följa med.
Nu hade jag en sådan tur att jag slapp gå ensam... Cissi följde med och hjälpte mej. Det va guld värt, tack för all hjälp. Det va även vägning och mätning.... och kärlekarna växer så det knakar. Wilgot väger nu 8040g och är 67cm lång, Louise väger nu 7185g och är 66cm lång. När vi var färdig på bvc så gick vi hem till Cissi och drack the, där var även charmtrollet Willjam och hans far. Louise var vaken och med men Wilgot sov under hela besöket i vagnen han... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0