Drakborgen.... och sjukligheter igen.....

I onsdags var jag och Louise på drakborgen med Willjam och Cissi. Wilgot hade feber och därför fått en alvedon, han sov när vi åkte och sov när vi kom hem.... inte kul när kärlekarna är sjuk. 

Det va riktigt kul på drakborgen så jag måste ta med mej båda kärlekarna på tisdag. Louise va helt slut då hon kom hem, det va så mycket barn och leksaker där och man såg att hon tyckte det va spännande. Willjam kryper riktigt bra nu och våra kärlekar är inte långt efter. Willjam har även fått en liten tand men det har inte dykt upp någon sådan i varken Wilgot eller Louise... men det kommer nog snart.










..... efter att vi varit på drakborgen kände jag att en förkylning va på väg.... och oj, oj, vilken förkylning det blev. Jag fattar icke varför jag är sjuk så jäkla ofta nu.... jag äter nyttigt, tar mina vitaminer, är på promenader nästan varje dag och sover ordentligt... 

Tror att jag fick en släng av magsjuka också för jag kräktes lite på natten men det gick över lika fort som den kom.... Max är också förkyld denna gång men jobbar i allafall. Det är ju tur att det är fredag idag så han får vila i morgon. Om vi mår bättre så ska vi ut till Anne och Kenneths stuga i möra, det va ett tag sedan nu som vi va där så jag hoppas att vi orkar det. Vi kan kanske grilla korv till middag ute i det fria så jag hoppas att det blir soligt och varmt. Innan vi ev. ska dit så ska familjen ut på birsta med min bror Lasse, vi ska köpa något till barnens kusin Anton som konfirmeras på söndag. Det är inte lätt att komma på något bra men vi löser det säkert.....

Nu sover våra kärlekar, Max jobbar och jag ska titta om jag hittar lite frukost.... jag vet att det är dags för lunch nu när klockan snart är 13.00 men tyvärr så har jag inte hunnit äta någon frukost och det går ju inte att hoppa över frukosten som är dagens viktigaste mål så därför kommer jag att äta frukost nu vid lunch tid.... haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0