Äntligen hittade jag hit.... igen =)

Hejsan på er alla underbara, jag förstår att jag varit saknad =)
Mycket har hänt under tiden jag tagit en blogg paus.... vet faktiskt inte riktigt med vad jag ska börja.
Kärlekarna har ju blivit två nu och allt är så underbart härligt.
Naturligtvis så finns det stunder som är jobbiga... men det är väl det som är livet, livet som familj =)

Det funkar väldigt bra på dagis och det märks att både Wilgot och Louise trivs. Vi hade utvecklingsamtal förra veckan och både jag och Max kände oss så stolta då vi gick därifrån. Det som kändes lite konstigt va bara att Louise är väldigt blyg... och så hade inte vi uppfattat det. Nu gör ju det absolut inget så länge hon har det bra och tycker om att vara där. Hon trivs bäst när hon får vara med kompisarna hon känner, då lever hon upp.
Men vem gör inte det....  ????
Flyttat har vi gjort så nu bor vi i en mysig trea på söndagsvägen, äntligen så har vi eget rum igen ;)
Cissi och Willjam har flyttat in i grannhuset så när det inte leks här eller ute så finns vi där =)
På "nya" jobbet har jag varit över ett år och trivs som fisken i vattnet... tänk att just jag fått dom bästa arbetskamraterna. 

Nu stundar julen och jag längtar som bare den, längtar till 1;a advent så jag "får" börja pynta lite.... jag vet att många gör det innan men jag kan inte... Nu kommer jag att börja lite tidigare eftersom jag jobbar på söndag.
julgran ska vi skaffa i år för vad är julen utan gran.... först ville jag he en riktig för det luktar ju så gott men efter lite övervägande så tog jag beslutet att inte skaffa det, tyvärr =(

Kommer att läggas in bilder men icke nu... ;)

Hejdå och kram till er alla !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0